Hydraulický válec vyklápění 8 tun/840 mm - koule

Kód: 01656
17 369 Kč / ks 14 355 Kč bez DPH
Na dotaz
Možnosti doručení

Představujeme vám hydraulický válec vyklápění s nosností 8 tun a maximálním výsuvem 840 mm, který je navržen pro náročné průmyslové aplikace.

✅ Vysoká nosnost
✅ Flexibilní výsuv
✅ Kulový kloub
✅ Více výsuvných částí
✅ Vysoký pracovní tlak

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hydraulický válec vyklápění 8 tun/840 mm - kulový kloub

Představujeme vám hydraulický válec vyklápění s nosností 8 tun a maximálním výsuvem 840 mm, který je navržen pro náročné průmyslové aplikace. Tento válec je vybaven kulovým kloubem, což zajišťuje vysokou flexibilitu a efektivitu při manipulaci. S pěti výsuvnými částmi o průměrech 46 mm, 61 mm, 76 mm, 91 mm a 107 mm poskytuje tento hydraulický válec širokou škálu možností nastavení a přizpůsobení pro různé úkoly.

Technické parametry:

  • Nosnost: 8 tun
  • Maximální výsuv: 840 mm
  • Pracovní tlak: 180 Bar

Tento hydraulický válec je ideálním řešením pro vyklápění a další aplikace, kde je potřeba silného a spolehlivého zařízení. Využijte jeho vysoké nosnosti a kvalitní konstrukce pro efektivní a bezpečné provádění pracovních úkolů ve vašem provozu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hydraulické válce pro vyklápění korby | Majlery
Provedení: s koulí
Sada těsnění: objednací číslo 58171
Zatížení: 8 tun/180 bar
Objem: 4,5
Délka tahu CORSA (STROKE): 840
Rozměr A: 145
Rozměr B: 147
Rozměr C: 150
Rozměr D: 124
Rozměr E: 40
Rozměr F: 185
Rozměr G: 40
Rozměr H: 44
Rozměr I: 112
Rozměr L: 335
Rozměr M: 45
pracovní tlak: 180
Max. tlak: 250
Teplota: -25 až +80
Chromovaná pístnice: Ocel UNI C45 SAE1045
Tloušťka chromu: 25 micronů +/- 5
Trubka: Ocel St523 - DIN2393 ISO H9
Hlavová matice: Hydraulická litina UNI 5007 G25
Píst: UNI 9SMn Pb28
Dno válce: S235JR EN 10027-1 (Fe360b)
Navařovací hrdlo: S235JR EN10027-1 (FE360b)
Pojistná matka: Ocel UNI 7473-7474
Těsnění: Polyuretan
Upevňovací pouzdro: S355JR EN 10027-01 (Fe510b)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: