Millers Oils Classic Pistoneeze 20w50

Kód: 79131
od 420 Kč / ks od 347 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji.

Detailní informace

Balení: 1l
Skladem | 79131
420 Kč / ks
347 Kč bez DPH
Balení: 5l
Skladem | 79135
1 590 Kč / ks
1 314 Kč bez DPH
Balení: 20l
Skladem | 79136
5 490 Kč / ks
4 537 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Millers Oils Classic Pistoneeze 20w50

Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci. 


APLIKACE:
Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji.

UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
• Efektivní mazání za všech provozních teplot.
• Vylepšení tlaku oleje.
• Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.
• Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
• Tišší chod motoru.
• Classic Pistoneeze 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.
• Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku - 1020 ppm.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.

VÝKONOVÝ PROFIL:
• API SJ, CF

CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.883
Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt
Kinematická viskozita při  40°C: 156.8cSt
Viskozitní index: 133
Bod skápnutí: -15°C
Bod vzplanutí: >200°C

UPOZORNĚNÍ:
* Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: